پانسیون مطالعاتی زمان

ساخت وبلاگ

هر ساله در نیمسال دوم کنکور، بیشتر موسسات و اساتید، ااقدام به برگزاری کلاس نکته و تست و جمع بندی می کنند. در این مقاله قصد داریم یکسری اطلاعات کلی درباره این کلاس ها به شما بدهیم و در مورد قیمت کلاس های نکته و تست و شرایط آن ها صحبت کنیم. با ما همراه باشید.

 

بهترین کلاس نکته و تست

آکادمی زمان برگزار کننده انواع کلاس های خصوصی، کلاس کنکور VIP و اردوی نوروز با استفاده از دبیران برتر ایران می باشد. برای هماهنگی و دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین یک جلسه مشاره رایگان، از طریق شماره های زیر با ما در تماس باشید.

  • برای انتخاب بهترین کلاس کنکو و نکته و تست موارد زیر را در نظر بگیرید:
  • از کنکوری های سال های قبل تحقیق و پرس و جو کنید
  • در صورت امکان نمونه های تدریس ویدیویی اساتید را بررسی کنید
  • قبل از ثبت نام در همه کلاس ها، ابتدا در یک درس ثبت نام کنید و در صورت رضایت، بقیه دروس را ثبت نام کنید
  • همیشه گزینه حضوری را ثبت نام کنید، معمولا بازدهی کلاس های حضوری بهتر از آنلاین است
  • فقط در کلاس هایی شرکت کنید که در آن ها ضعیف هستید و لزومی ندارد که در تمامی کلاس ها شرکت کنید.

وظایف مشاوره تحصیلی

از اصلی ترین وظایف مشاوره تحصیلی این است که بتواند به خوبی با مراجعین ارتباط برقرار کند و یک حس اعتماد در مکالمه ایجاد نماید. در حوزه تحصیل، مشاور باید به مسائل شخصی و خاص همه مراجعین اشراف کامل داشته باشد. چرا که گاهی مشکلات شخصی تاثیر بسیار زیادی روی وضعیت تحصیلی دانش آموزان می گذارد و وظیفه مشاور این است فشار ها و آسیب هایی که رو فرد است را بررسی و کاهش دهد.

پانسیون مطالعاتی زمان...
ما را در سایت پانسیون مطالعاتی زمان دنبال می کنید

برچسب : کلاس کنکور , بهترین کلاس کنکور تهران , کلاس نکته و تست , کلاس نکته و تست , مشاوره تحصیلی , کلاس کنکور , پانسیون مطالعاتی , نویسنده : آکادمی زمان zamanac بازدید : 137 تاريخ : شنبه 23 بهمن 1400 ساعت: 16:16